Smart Pożyczka opinie o pożyczce, recenzja i wymagania

Smart PożyczkaOdpowiadamy na pytania o Smart Pożyczka. Przeczytaj opinie klientów i wymagania. Sprawdź czy zaglądają do BIK.

Smart Pożyczka to firma świadcząca pożyczek na niedługi termin. To idealne rozwiązanie dla osób jakim zabrakło do przysłowiowego pierwszego, bądź też takich, jakie niespodziewanie znalazły się w trudnej sytuacji i pilnie potrzebują zastrzyku gotówki.

Ich działalność została doceniona i ich partnerem jest „Rzetelna Firma”, co jest przykładem na ich dobre funkcjonowanie, a tym samym wielki poziom zadowolenia ze strony użytkowników. Firma należy do Aventus Group Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2B p. III, 15-888 Białystok.

Natomiast kontakt z pracownikiem firmy możliwy jest za pośrednictwem: formularza znajdującego się na stronie www poczty elektronicznej, telefonu 85 871 00 49. Specjaliści są dostępni przez siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach 7,30-21.00, w soboty oraz niedziele w godzinach 9-17.

Czy Smart Pożyczka sprawdza BIK?

Przed rozpatrzeniem wniosku, konsultant analizuje dane także w KRD jak także BIK. Jednak decyzja jest podejmowana bardzo szybko, co znaczy, że można się jej spodziewać nawet w ciągu kilku chwili od przesłania dokumentu. Również dla stałych jak również dla nowych klientów istnieje letnia promocja, w jakiej pierwsza pożyczka jest całkowicie za darmo. Znaczy to, iż biorąc zobowiązanie w wysokości 1000 złotych na okres od 10 do 30 dni, spłacamy tylko i wyłącznie 1000 złotych. Ma to jeszcze jedną zaletę, gdyż zwiększa się suma która można uzyskać z kolejna pożyczka aż do 3000.

Dopuszczalne jest odroczenie okresu zapłaty, ale to jest uzależnione już z dodatkowymi należnościami z tego tytułu.

Smart Pożyczka opinie

Opinie klientów mają dla Smart Pożyczka wyjątkowo duże znaczenie. Nic zatem dziwnego, że na każdym kroku próbują dostosowywać propozycję posiadanych pożyczek i wymogów ich świadczenia, aby konsument mógł na tym jak najbardziej skorzystać. Pozytywna reakcja ze strony użytkownika jest najlepszą rekomendacją dla firmy. W razie problemów wystarczy skontaktować się z doradcą by odnaleźć odpowiednie rozwiązanie, jakie w pełni zadowoli każdą ze stron.

Kamil Rzepecki

Od 2008 roku jestem związany z finansami. Zajmuje się pożyczkami i kredytami. Piszę porady z zakresu pożyczania i oddłużania.

Dodaj komentarz